Sociaal leren

2025-04-26 09:58:31

Gepost in: Auteur:

{title}online gokken free spins Daarboven zie je de knop voor het aanzetten van een herhaalde inzet en daarboven voor het ongedaan maken van de inzet. Daarbij krijg je uitbetaald bij Bust Bonus als de dealer failliet gaat. Linksonder zie je je balans in valuta en rechtsonder staat je totale inzet.best online poker games to play with friendsHoe ziet het spel eruit op je beeldschermLinksboven in het scherm zie je staan hoeveel je kan inzetten. De vierde is Crazy 7. Dit geeft een luxe beleving.book of dead free spins no deposit 2022

cameron diaz y jack black pelicula

casino bonus utan omsattning En dan nog vier sidebets: 21:3, Bust Bonus, Perfect Pairs of Crazy 7. Deze (eventuele) winst wordt direct bij je saldo geschreven. Je ziet de dealer en het lijkt alsof je een één op één spel speelt. Zoek een casino met het spel Om ONE Blackjack te spelen moet je een online casino vinden die het spel in het aanbod hebben. Zie de foto hieronder om te zien hoe het er op een iPhone uitziet. Linksonder zie je je balans in valuta en rechtsonder staat je totale inzet.casino amberg 90er party

online roulette tips

black jack vampire vape De tafel is ook paars. ♠️ Wat is het huisvoordeel? Zoek een casino met het spel Om ONE Blackjack te spelen moet je een online casino vinden die het spel in het aanbod hebben.roulette casino app Je speelt met een huisvoordeel van 0,5%. Je kunt daarna de stappen nogmaals doorlopen om het spel nog eens te spelen. Dit geeft een luxe beleving.bob online casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >