Sociaal leren

2024-12-02 14:53:09

Gepost in: Auteur:

{title}gokken op gokkasten Het grootste verschil is natuurlijk dat alles geanimeerd is. Het grote voordeel van Buffalo Blitz Live is natuurlijk dat het een liveslot is. Het grote voordeel van Buffalo Blitz Live is natuurlijk dat het een liveslot is.simple casino withdrawal time Je hebt 4 seconden de tijd om in te zetten. Live ben je geboinden aan een beperkte tijd om je inzet te plaatsen.3.online casino bonus ohne einzahlung top 10

free spin gratis senza deposito

guts casino nz 1561 Mensen gingen u voor! Jij bep[aalt zelf hoe snel of langzam je een inzet plaatst. Pas zodra je op start drukt gaat het sp[el van start. De rollen gaan dr21 online casinoaaien Vervolgens gaan de rollen automatisch draaien, nadat de inzetten bevestigd zijn. Home › Spellen › Buffalo Blitz Live Hoe speel je Buffalo Blitz Live? Jij bep[aalt zelf hoe snel of langzam je een inzet plaatst.online casino voetbal

bronze casino.org

wildz casino inhaber Het grote voordeel van Buffalo Blitz Live is natuurlijk dat het een liveslot is. Dat is precies waar je bij de First Person Spellen geen last van hebt. Maar we kunnen ons ook heel goed voorstellen dat mensen dat liever niet hebben.pokerstars casino error 118 het spel gat pas van start op het moment dat jij op de “speel” button klikt. Live ben je geboinden aan een beperkte tijd om je inzet te plaatsen. Je bent niet gebonden aan een beperkte inzettijd en dat soort zaken.gokkasten met gratis startbonus

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >