Sociaal leren

2025-02-18 16:10:13

Gepost in: Auteur:

{title}free slot machine 88 fortunes LeoVegas 100% Stortingsbonus tot €200 + 25 Free Spins Pak de bonus Lees review Unibet Exclusief: Zet €25 in en ontva21 grand casino instant playng 125 free spins Pak de bonus Lees review Snelste uitbetaling Kansino 100% Welkomstbonus tot maximaal €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Een ontzettend mooi bericht komt uit Californië. 4. Rainin' Money In deze video slot draait alles om geld.trada casino no deposit bonus code 2022 De speciale symbolen zijn dan ook geldtekentjes, van 10, 20, 50 en 100. Je mag de bonusgame spelen, zodra je twee muntjes en één gouden kroon-munt op de rollen hebt gedraaid. 1561 Mensen gingen u voor!las vegas casino quest

free spins no deposit sms verification

casino online california Deze klassieke fruitautomaat is in een modern jasje gestoken. Wanneer je de bonusgame ontgrendeld hebt, wordt het pas echt spannend. De maximale aantal winlijnen zijn 40 en hier start de minimale inzet op €0,40 per draai. De speciale symbolen zijn dan ook geldtekentjes, van 10, 20, 50 en 100. 7.Je hebt vijf spelmogelijkheden.best quickspin casino

le casino monte carlo shop

online fruit gokkastennl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! Hiermee krijg je 8 free spins. 1561 Mensen gingen u voor!gold online casino games nl euro Je ontvang dan 10 free spins. Met drie Scatter symbolen ontgrendel je de free spins bonus. Royal Coins 2: Hold and Win Royal Coins 2: Hold and Win.holland casino amsterdam sloterdijk

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >