Sociaal leren

2025-04-17 19:42:13

Gepost in: Auteur:

{title}gokkasten free spelen Wij houden je op de hoogte!XXXtreme Lightni21 casino indiong Baccarat is een live casino spel wat ontwikkeld is door Evolution.XXXtreme Lightni21 casino indiong Baccarat is een live casino spel wat ontwikkeld is door Evolution.oude gokkasten gratis"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Home › Spellen › XXXtreme Lightning Baccarat Hier speel je live casino spellen van Evolution Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks.len.huuuge casino owners

leo vegas online casino reviews

casino online 40 Alleen zullen uitbetalingen pas worden gedaan vanaf één paar met 2 boeren.We verwachten dat Video Poker Live op 23 augustus 2023 te spelen is in online casino's. Dit win je met een Royal Flush in je handen.StudioOnline zijn er verschillende varianten beschikbaar voor dit spel. Het is video poker zoals je dat gewend bent, maar dan met een live dealer en echte kaarten. Om mee te spelen moet je minimaal €1 inzetten per ronde.betrouwbaar casino online

leovegas online casino login

mobile vegas casinoXXXtreme Lightni21 casino indiong Baccarat is een live casino spel wat ontwikkeld is door Evolution. Je speelt het in een omgeving met een echte poker-tafel, in plaats van in een digitale omgeving. Je speelt het in een omgeving met een echte poker-tafel, in plaats van in een digitale omgeving.i games casino Het is de opvolger van Lightning Baccarat, met nu nog hogere multipliers. ♣️ Hoeveel kan ik inzetten? Wanneer is Video Poker Live te spelen?live casino app

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >