Sociaal leren

2025-05-21 13:56:41

Gepost in: Auteur:

{title}holland casino breda entree Ondanks het eenvoudige basisprincipe beleefden wij een hele hoop plezier aan dit spel. Wij houden je op de hoogte! Let wel op, bij het bonusspel speel je voor 10% van je standaard inzet.nl casino online Wij kijken er dan ook enorm naar uit.Multipliers kunnen behoorlijk oplopen en zorgen voor mooie prijzenDe inzetten bij Crazy Coin FlipJe kunt Crazy Coin Flip al spelen met een in zet van €0,10 per spin. Het spel is geweldig in elkaar gezet.slotsmillion casino gratis spill

mr james casino bonus code 2022

casumo casino contact number Je speel Crazy Coin Flip met verschillende RTP’s:Normale draai: 96.05%XXXTreme draai: 96. Kan ik het spel ook gratis spelen? Het is zeer eenvoudig, omdat je alleen maar hoeft te raden of de volgende kaart hoger of lager wordt.00%Super XXXTreme draai: 96. Home › Spellen › Live Hi-Lo Elke speler kan genieten van een eenvoudig casinospel, of je al jaren online casinospellen speelt of de wereld net pas binnen komt rollen.live casino websites

vegas slots casino 2022

beste online casino 10 euro"(Vereist)" geeft vereiste velden aanOm het voor iedereen die daar behoefte aan heeft net wat spannender te maken, biedt Live Hi-Lo verschillende lucratieve opties om extra bets te plaatsen. Maar elke minuut is er een nieuw spel, dus dat mag het probleem niet zijn.best casino vegas blackjack Dan moet je Crazy Coin Flip zeker een keer proberen. Maar bij Crazy Coin Flip speel je eerst zelf op de gokkast om je te kwalificeren. Inzet€50Max.online oude gokkasten

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >