Sociaal leren

2025-04-26 09:21:49

Gepost in: Auteur:

{title}simple casino online Met de gratis spins win je €50, nadat je de 100 free spins gebruikt hebt. Simpelweg omdat dit bijna onmogelijk is om vrij te spelen. Want ook wanneer je gebruik kan maken van een bonus moet je zorgen dat je verantwoord gokt.best casino hotels in vegas Er is dus geen storting (no deposit) nodig om deze gratis speelrondes voor gokkasten te kunnen ontvangen.Deposit Free Spins:Dit is het tegenovergesteld van de no deposit bonus.Free Spins bij registratieDit is de meest voorkomende soort.huuuge casino 4pda

casino online dunder

monte carlo casino uknl nog oké. Dan kan het zo zijn dat je voor jouw loyaliteit een cadeautje terugkrijgt. Dan is dat jammer, maar heb je geen extra verlies gemaakt. Het is hierbij heel belangrijk om, voordat je de gratis spins claimt, in de bonusvoorwaarden te checken wat deze rondspeelvoorwaarden zijn. Dat betekent dat je €50 × 10 = €500 moet inzetten nog voordat je jouw winsten kan uitcashen. Dit is wellicht ook goed om te weten over free spins Free spins op de Starburst videoslot Het vrijspelen van een casino bonus Dit moet je weten over Free SpinsHoe claim je de Free Spins bonus?new mobile casino 2022

online casino blackjack bot

roulette gratis online Alle rondspeelvoorwaarden die daarboven komen, raden wij af. Er is dus geen storting (no deposit) nodig om deze gratis speelrondes voor gokkasten te kunnen ontvangen.le bonussen met gratis spins, gelden rondspeelvoorwaarden.netbet casino mobile Dan is dat jammer, maar heb je geen extra verlies gemaakt. Rondspeeleis is 10x.Via deze weg kun je ook verschillende online casino’s uittesten.live casino bonus code

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >