Sociaal leren

2024-07-24 04:00:04

Gepost in: Auteur:

{title}bitcasino.io welcome bonus Toch is er nog een andere uitleg mogelijk. Daarbij is je doel om te voorspellen op welk nummer het balletje, dat in de cilinder draait, zal eindigen. De uitbetaling indien je juist hebt voorspeld, is afhankelijk van de manier van inzetten.spin247 casino no deposit bonus Dit hangt af van waarop je hebt ingezet. Dit wil zeggen dat je gebruik kunt maken van een smartphone of tablet. Elke inzet heeft, afhankelijk van hoeveel nummers de inzet bedekt, een eigen uitbetaling.free online 3 reel slot machines

gratis gokkasten gokkast.nl online

netbet casino slots rtpInzet (Engelse benaming / Franse Benaming)BedekkingUitbetalingStraight Up / Plein1 getal36xSplit / Cheval2 getallen18xStreet / Transversale pleine3 getallen12xCorner / Carré4 getallen9xLine / Transversale simple6 getallen6xColumn / Colonne12 getallen3xDozen / Dozaine12 getallen3xEnkelvoudige kans / Chances Simples18 getallen2xLive spelen met dealerSpelen bij een live casino doe je met een echte dealer. Je ziet daardoor de speeltafel en dealer continu op je beeldscherm. Je mag zo vaak en zo veel inzetten als je wilt. Elke inzet heeft, afhankelijk van hoeveel nummers de inzet bedekt, een eigen uitbetaling. Daarbij is je doel om te voorspellen op welk nummer het balletje, dat in de cilinder draait, zal eindigen. Er zijn veel verschillende inzetten mogelijk op de roulette tafel.the best online casino australia

goldrun casino erfahrungen

5 euro gokken ideal De croupiers moeten enorm opletten waar de spelers hun inzetten plaatsen. Het gaat hierbij om 0 tot en met 36.Ontstaan Europees rouletteDeze variant is een afgeleide van Franse roulette.new online casinos in usa Het gaat hierbij om 0 tot en met 36. Dit heeft vooral te maken met het kostenplaatje.Spelregels Europees rouletteDe Europees roulette spelregels zijn grotendeels hetzelfde als bij Franse Roulette.slot online free games no download

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >