Sociaal leren

2025-01-16 12:58:28

Gepost in: Auteur:

{title}slot planet inloggen Met een WIN WIN symbool ontvang je 5 punten. Je vindt een uitgebreid en overzichtelijk sportsbook. Als je niet hebt gewonnen, kun je de cashback aanvragen door te mailen naar 100 free spins no deposit casino[email protected] met “Mobiele Cashback”.sloterdijk casino Dan heeft Interwetten de perfecte oplossing voor jou.Extra tegoedGratis weddenschap🎁 Blackjack DinsdagSpeel op dinsdag blackjack in het live casino. Hierdoor kun je er vanuit gaan dat je veilig en eerlijk kunt spelen.zwarte lijst online gokken

minimumleeftijd casino nederland

jack casino deventer Speel WIN WIN en verzamel zoveel mogelijk punten met een maximum van 25 spins. Het bonusbedrag wordt vervolgens binnen 24 uur op je account bijgeschreven. Een prijzenpot van €2. Er is een drievoudig Rad van Fortuin waar jij als geregistreerd speler aan mag draaien. 🎁 Spel van de MaandAls je op tussen vrijdag en zondag het spel van de maand gaat spelen kun je gebruikmaken van deze bonus. 🎁 Spin and Win!paardenrennen gokken nederland

21 prive casino 25

blackjack icon Dan krijg je daar €10 bonus voor terug!Interwetten heeft een leuke extra bonus voor geregistreerde spelers. Maar staat hier niet de wedstrijd of sport bij waar je op wilt wedden?free casino slot egt Om punten te verzamelen moet je minimaal €0,60 inzetten.Interwetten reviewDeze online aanbieder biedt een geweldig divers platform van spellen. Dan heeft Interwetten de perfecte oplossing voor jou.new online casino 2022 free spins no deposit

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >